Friday 2 March 2007

fredagsfeber

Vi har varit lite krassliga de senaste dagarna, eller snarare fran i lordags. I mandags stannade vi hemma for att kurera oss, sedan hann vi med lite shopping i tisdags, men det var knappt att vi hade energi till det. I onsdags var det dags att vila upp oss igen, jag kande mig riktigt dalig. Igar var det meningen att jag skulle ha flygit hem till Sverige, men jag vaknade vimmelkantig med 39 graders feber sa jag fick helt enkelt boka om biljetten. Jag som skulle ha borjat min nya anstallning idag. Imorse hade jag fortfarande lika hog feber, sa det ar dags for Emma att pa nytt ge sig ut i solen och kopa starkare medicin. Vi ar som sma svettiga michelingubbar som skulle behova en hel dags dos av McLeods Daughters for att ma battre.

No comments:

Post a Comment