Monday 26 March 2007

l u n c h


Nice weather now. Had my first lunch out on the terrace today, was a nice break from all the unpacking, washing and cleaning that needs to be done inside. Vet inte varfor jag skriver pa engelska?! haha. Forresten kan du kolla in mig och Sannas bilder nu pa www.unitedcolorofred.com Det ar ratt haftigt att kolla pa allas portratt, man marker att vi alla har nagot som ar lite snett eller oproportionellt, nagot som gor var och en unik. Ar lite kul for jag minns hur var och en reagerade nar jag skulle sticka dem i fingret och hur mycket jag fick "bearbeta" dem for att de skulle vaga gora malningarna med sitt blod. En del daremot ville ju aldrig ge sig och klamde ut hur mycket som helst ur deras stackars fingertoppar.

Jag borde ta tag i webbdesignkursen eller jobbsokandet men den har dagen ar jag sa splittrad och gar runt som en yr hona, vet inte vart jag ska borja. Kanske t o m ska unna mig en "skondag" da man inte maste nagonting?

1 comment:

  1. Jag var inne i förra veckan och såg att ni var upplagda. Härligt råa bilder, vet inte om jag velat ställa upp på något så blodigt;)

    ReplyDelete