Saturday 31 March 2007

till dig, ett par skor!


Jag har spenderat hela dagen, absolut varenda sekund, inomhus. det var gratt o regnigt ute o jag hade inga arenden att gora. Forutom viss syrebrist och en aning tristess sa har det varit en helt okej dag. Mycket Internetsurfande, musik pa hog volym, pyssel med foto o maleri o regelbundna mellanmal. Fick ivag nagra ansokningar ocksa. Det ar skitfjantigt men sa fort jag soker ett jobb sa gar jag nastan o oroar mig for att telefonen ska ringa och blir radd att jag ska fa just det jobbet (tank om det kommer nat battre jag kan soka!). Pa samma gang vet jag ju hur ovanligt det ar att man far svar och att om man nu far svar borde man ju bli glad. Jag slutar aldrig forvanas over hur langt avstandet ar mellan vad man vet att man borde gora och vad man faktiskt gor. Man ar allt bra konstig ibland.

Imorgon ska vi traffa Scotts syster och lilla Molly pa stan och bjuda dem pa Mary Poppinsmusikalen. Molly ar ett stort fan och satt ikvall och raknade timmarna otaligt. Darefter blir det nog en tur till svarforaldrarna som vill visa upp sin nya husvagnsbebis : ) Jag ser mest fram emot att traffa hunden saklart. Hoppas du far en bra helg och att du forlost tentorna utan komplikationer. Kram o hej!

3 comments:

  1. tack!
    fiiina skor!:)
    härlig bild med massor av grönt som jag älskar.

    ReplyDelete
  2. gront ar skooont! Jag tror jag ska upphava sanktionerna och tillata mig sjalv att kopa gront igen : )

    ReplyDelete