Monday 2 April 2007

stora tänder, ögon små

Hängde med Gert förra måndagen och han fick bl.a glida på en Harley Davidson, gymma med SM-mästaren i bodybuilding och ge mig en kram. Han var egentligen (mellan dig och mig) en ganska snäll farbror som tyvärr (?) måste leva upp till omgivningens bild av Gert Fylking. Skönt att man egentligen är en ganska anonym person som kan göra lite som man vill utan att omvärlden måste kommentera allt. Och när man blir äldre kanske den där stressen smyger på och man måste försöka hålla sig kvar i etern, som musikern Alex Fletcher. Såg Music and Lyrics i helgen med maken och den var allt mysig och en film som man mådde bra av. Den där låten Pop! Goes my heart och Way back into love fastnade förstås i våra hjärnor och vi gick och nynnade på den hela kvällen. Om du känner för att piggas upp lite så gå och se filmen, Hugh Grant är precis så där fånig som man vill att han ska vara och Drew Barrymore är alltid lika söt. Förresten bidrar Teddybears med en låt. Nu ska jag återgå till att plugga, Elsa har lekt i en timme med lille taxen Sigge så nu sover hon gott och behöver inte störa mig.

1 comment:

  1. Haha vad mysigt ni ser ut att ha det. Han verkar vara en ratt go' gubbe. Later jobbigt som sagt att behova leva upp till en image som man kanske sjalv trottnat pa.
    Nu blev jag sugen pa att se den dar filmen, jag har namligen precis sett en rom-com sjalv och ar pa sa dar bra humor som man blir efter en amerikansk lovestory. Ar dessutom MKT svag for Hugh i de dar rollerna : ) maste be Scott andra sin accent lite tror jag! Filmen jag sag hette Must love dogs o har John Cusack i huvudrollen. Han ar kanske inte sa sexig utan mer av en myskille i mina ogon men det funkar ju det med. Det var Scott som zappade fram till filmen men han trottnade efter nagra minuter och valde den litterara stilen, dvs lasa en sida i hans bok o sen zzomna. Sa jag satt o log at tv:n o hade det mysigt for mig sjalv. Nu ar det laggdags for lange sen. Kram

    ReplyDelete