Wednesday 18 July 2007

100 ideer



Har just spenderat kanske lite val mycket tid pa en hemsida jag hittat idag. Om du vill mysa lite med kreativ inspiration och fa ideer pa hur man kan gora vardagen lite roligare kan jag rekommendera illustratoren Keri Smith's blog the wish jar. Titta t ex under rubriken Play for forslag pa saker du kan gora for att vara kreativ till vardags och ett jattebra overlevnadskit for konstnarer.
Nu maste jag nog aterga till de dar trakiga mastena i min vardag, skriva jobbansokningar m.m. Det var trevligt att dagdromma lite men tyvarr ar det som vanligt, man tar sig inte tillrackligt med tid till sina intressen.

3 comments:

  1. ok, det ser ut som du verkligen fick mycket inspiration. hoppas du hänger upp den den där illustrationen på väggen nu och påminns om vad du kan åstadkomma! :) go girl!

    ReplyDelete
  2. haha kanske borde klargora att det inte ar min illustration utan tagen fran Keri's sida. Fast jag gillar iden av att gora sin egen superhjalte . Just nu paminns jag bara av allt jag inte astadkommer. Har en att-gora-lista som bara blir langre o langre. Blaaaa.

    ReplyDelete
  3. din fuling... ;)
    trodde att du hade gjort den, du kan ju annars - varför då inte göra en egen!

    ReplyDelete