Saturday 22 September 2007

borta



Vart tog jag vagen egentligen? Jag skyller pa hosten som plotsligt dok upp har i London och gjorde mig trott. Jag gick till jobbet en dag och det var somrigt o varmt och sen nar jag lamnade kontoret for dagen var det kall hostluft och regn i luften. Men det ar ju som vanligt efter sommaren, oavsett hur dalig den varit, man njuter av lite regn och rusk och att kopa forsta stickade koftan att mysa i.

Forra helgen semestrade vi har hemma i London. Bodde pa hotell, shoppade som en tok (forsta lonen maste man ju fa branna) och at pa restaurang. Akte taxi hem igen pa sondagen med hela baksatet fullt med kassar (nastan lika duktiga som vi var i Bangkok!) Det kandes som julafton. Sen fick min kara van jatteont i ryggen och kunde varken sta eller ga sa han kunde inte jobba i veckan. Idag nar han var battre fick han feber istallet. Typiskt. Vi ska flyga till Edinburgh imorgon sa jag hoppas han kryar pa sig. Vi ska halsa pa slaktingar och ga pa Rugby. Det ar kul att hitta pa nagot pa helgen men jag haller med dig om att det ar underbart med sana helger som du beskrev. Att man tar dem minut for minut mer eller mindre. Lugn och ro maste gjort dig gott efter dina hektiska veckor.

Hoppas den har helgen blir lika harlig! Kram

1 comment:

  1. så himla härligt det där lät att ta in på hotell och bara mysa tillsammans! det är du verkligen värd :)

    vad HÄRLIGT med shopping! vill oxå :)

    ReplyDelete