Wednesday 28 January 2009

rea rea rea

Jag stod emot in i det längsta. Var inte ett dugg sugen på att trängas med alla andra på rean efter jul. Men sen... sen rasslade det till! Jag tror jag har gått omkring i spenderarbyxorna nästan hela januari. Och jag känner mig både nöjd och lite orolig. Tanken var ju att jag skulle börja rensa ur mitt hem och min garderob inför en framtida flytt, inte att jag skulle fördubbla mina tillgångar (eller halvera bankkontot!). Suck. Några av köpen ser ni här. Det blev mycket skor och ovanligt mycket färg.


Uppifrån och ned:
kilklackar från Jones Bootmaker; ceriserosa höga klackar från Oasis (ett typiskt exempel på hur reapriser får oss att resonera. Kommer nog inte hamna bland de mest använda skorna i garderoben men kanske får följa med ut på ett glas vin någon kväll om jag har nära hem!); örhängen från Wallis; skotskrutig klänning från French Connection och till sist ett par stövletter från Clarks som jag ser fram emot att streta till jobbet i.

1 comment:

  1. wow! måste säga att du satsat på riktigt snygga färger, vilket innebär att man kan klä sig i svart men piffa upp det med glada skor :)

    klänningen var riktigt söt, ser ut att matcha i färg med stövletterna?

    ReplyDelete