Thursday 30 April 2009

ett hårfint tips

Jag måste tipsa er om en bra produkt och webbshop. Min frisör rekommenderade för ett år sedan att jag skulle prova Redken Extreme Anti-Snap då mitt hår som jag envist försökte spara ut till bröllopet var extremt torrt och bara ville gå av. Det är en produkt full av bra proteiner som man har i handdukstorkat hår och sedan låter sitta i. Perfekt skydd mot dagligt slitage som hårborstar, plattång och miljön. Jag har märkt stor skillnad på kvaliten på mitt hår och både min bloggpartner och mamma har blivit smått beroende av den. Tyvärr är "anti-snappen" väldigt dyr att köpa i Sverige och jag har flera gånger fått langa Redkenprodukter från England till Sverige. Idag såg jag att webbshopen feelunique.com som jag använt några gånger även levererar till Sverige och med gratis frakt dessutom. Hos dem köper du anti-snappen för ca 160kr, att jämföra med i Sverige där man får ge ca 349kr! Feelunique.com säljer det mesta inom skönhet, så väl värt att kolla upp om du behöver hudvård, smink, parfym m.m.

Har ni några favoritprodukter som ni tycker gjort märkbar skillnad? Lämna gärna ett tips i en kommentar, delad glädje är ju dubbel glädje :)

No comments:

Post a Comment