Sunday 26 April 2009

maraton

Idag sprang cirka 35.000 personer London maraton. Bra jobbat! Själv har jag just avslutat ett annat slags maraton. Det känns som jag ätit, fikat och druckit non-stop i 24 timmar. Vi har träffat vänner som var på Londonbesök från så skilda platser som Norwich, Los Angeles och Stockholm. Har varit underbart väder idag och Thamesen glittrade så inbjudande i solskenet trots att den är full av skräp.

Nu är jag tillsammans med alla andra maratondeltagare helt utmattad och ser fram emot att låta kroppen sjunka tungt ner i min madrass och drömma lite. Imorgon hoppas jag komma iväg till gymet, om inte annat för lite lyxig jacuzzi!


en av de första kvinnliga löparna


utsikt från vår takterass

1 comment:

  1. joggerskan på bilden ser ut som en docka, enormt muskulösa ben och ingen hals!

    ReplyDelete