Thursday 7 May 2009

chesterfieldsoffa - job done!

Skönt! Vi har besökt Distinctive Chesterfields utanför Manchester och lyckades slå till på en soffa, en klubbfåtölj, en öronlappsfåtölj samt en fotpall. Inget mer letande i Londonbutiker och på Internet och frakten till Sverige fick vi gratis. Det är bara en (viktig) sak som återstår och det är att bestämma vilken färg vi vill ha. Ni kanske känner igen den där problematiken man ofta har i skoaffären, när man ska välja mellan brunt och svart. Jag kommer slita mitt hår innan jag fattat ett beslut. Själv har jag alltid föreställt mig en brun soffa men Mr. verkar mer sugen på den svarta, som var i ett jättesnyggt slitet läder. Dessutom föll han för en sandfärgad som också var fin men jag behövde verkligen inte ett tredje alternativ! Hjälp. Några förslag? :O

(Kolla gärna in tapeten vi ska ha till om det hjälper i beslutsprocessen.)



3 comments:

  1. Jag kan tillägga att nu har ett fjärde alternativ kommit in i leken!!! Gaah!

    ReplyDelete
  2. Hi there, glad you like them :)

    And thank you for your praise and generous post about your new Distinctive sofas.

    ReplyDelete