Friday 29 May 2009

viktiga sommaringredienser

Vi skulle ha åkt upp till Norwich idag och hälsat på vänner och promenerat utmed en lång sandstrand. Det blev tyvärr inställt och istället sitter jag och suktar efter några viktiga sommaringredienser från Cath Kidston och drömmer om svensk sommar.


1. Rose Swimsuit. 2. Rose Washbag 3. London Mug 4. Spot Green Clogs 5. Stone Roses Dog Bed 6. Blue Jug - Från Cath Kidston

Baddräkten är som en dröm, men när föll jag för blommigt och flickigt? Necessären = semester! Träskor är kanske ett måste på sommaren och de här går jag gärna omkring i. Hunden (som jag inte skaffat än) får en somrig ny säng att snusa i. Muggen känns väl inte direkt somrig men kanske kan den på en regnig dag framkalla lite fina Londonminnen. Och är det soligt måste man dricka saft ur den här söta kannan. Och sen somnar jag med en bra bok i hängmattan...

1 comment:

  1. åh, den där blommiga sängen vill Elsa ha :)

    ReplyDelete