Thursday 11 June 2009

sverige, enkel resa


Från och med idag är jag ingen Londonsvensk längre utan 'bara' svensk :) Alla våra grejer är förhoppningsvis redan på väg söderut. Flyttfirman ringde och ändrade leveransen till nu i helgen istället för nästa vecka så jag fick snabbt köpa ny biljett för att finnas på plats. Jag gick upp kvart över tre imorse och har rest med bil, flyg och två bussar för att mellanlanda hos föräldrarna en natt. Allt gick plötsligt så fort och jag har inte hunnit tänka så mycket på att jag till exempel aldrig mer kommer sätta min fot i vår lägenhet eller äta den traditionella brunchen på stamhaket. Inga fler promenader utmed Thamesen. Jag satt på planet och försökte känna efter. Men jag tror inte jag fattat att den här gången reste jag med enkel biljett!

1 comment:

  1. Jag har inte heller fattat att vi snart blir grannar :)!!

    ReplyDelete