Thursday 4 June 2009

trädgården och dolph


Stigen upp från grinden

I måndags åkte vi förbi vårt hus igen för att kolla hur det blev med nya väggfärgerna. Den här gången kändes det mycket bättre och det var underbart att gå in i alla uppfräschade rum och fantisera om hur vi snart ska kalla det 'hemma'. Trädgården var en trevlig överraskning, det var så mycket färger och dofter som jag inte visste vi hade. En hel del jobb väntar där men jag är svag för den vildvuxna stilen och föredrar när det ser ut som naturen väljer själv istället för perfekta rader av blommor planterade på exakt lika avstånd.

Vi åkte och hämtade vår nya bil också och jag gjorde en 'Dolph Lundgren'. Gick in i bilaffären och fram till tjejerna i recpetion och sa: - Hej, jag ska hämta ut min car! Det lät ju såklart som min karl och sådana finns det ju en del i bilaffärer :)

No comments:

Post a Comment