Friday 25 February 2011

30+1




I onsdags var det min tur att bli firad. Min man hade fixat en gudomlig tårta som vi provsmakade klockan 06.00. Tydligen är jag så gammal att det räcker med ett ljus oavsett hur mycket jag fyller. Jag tycker nog man ska satsa på större tårtor och rätt antal ljus. 31. På kvällen kom brorsan hem med en jättebukett rosor och satt barnvakt. Vi åkte till Gåshaga och åt på 18° Ö (gamla restaurang J). Satt vid ett fönster som gick ända ner till golvet och det såg ut som bordet stod mitt i snön. Men varmt och mysigt med tända ljus, en brasa och det mörka havet utanför. Taxi hem. The End.

Förresten jag fick några riktigt spännande presenter också som ska få ett eget inlägg framöver. Känner att jag är helt i otakt med bloggandet nu och får försöka springa ikapp.

No comments:

Post a Comment